Jag vill göra något nytt!..
Vardagsliv

Det är för lite positiv förändring i den här hålan.. Eller snart flyttar jag i tre hela månader och det kommer verkligen att bli en glad omställnigen, men HÄR i stockholm, i jakobsberg händer det alldeles för lite roligt.
Vill inte gå in på allt hemsk som har hänt den senaste tiden för då kommer bloggen att bli alldeles nedstämd som dom flesta personer redan är.
Får en klump i magen av att tänka på alla drabbade och det svåraste är att det inte finns några svar på någonting.
Jag hoppas verkligen på att när jag kommer hem igen ska det ha skett en förändring, till det bättre. Tänk om fanns feta nattklubbar, att bussen skulle gå enda hem till mig, att mp inte skulle vara så överskattat av alla mjukisbärande människor! (ett måste)!!!!! Att man typ som i USA sätter sig bredvid en människa på bussen och bara pratar om vad som helst, även fasst det finns tusen lediga platser, woho det skulle vara nått!



















NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?