Stress, stress och stress
Vardagsliv

Ännu en stressad dag både på och efter jobbet..usch! Skyndade mig för att hinna med kvart över 7 tåget från jobbet när butiken stänger sju, och som tur var gjorde jag det med nöd och näppe. Väl framme på jakobsbergs station blev jag hämtad av marcus mamma för att snabbt åka förbi hemma och leta/hämta ett regestreringsbevis för min gamla moppe som sälj i morgon;)
Slängde i mig middag utan anledning, känner mig bara så stressad..nu ska jag försöka ha en lugn stund och kolla på tv, måste ducha först. Kan verkligen inte slappna av nu för tiden. Oliver kommer runt fem tiden i natt för att sova över, han jobbar ju natt så vi hinner aldrig ses.

Men i morgon känns det som att veckan kommer att få en helvändning! Är verkligen jätte taggad, först som vanligt blir det jobb sen ska jag möta upp ida och åka hem till mig för att fixa oss inför kvällen! Det blir iaf middag på NYPE och jag tror att vi kommer stanna där hela kvällen, undra vilka som dyker upp på middagen? see you..

kolla vad som kom förbi jobbet









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?