I'm not that girl!
Vardagsliv

Hej hopp. Idag känns inte som en bra dag, vädret suger och humöret är inte på topp. Jag känner mig nere och ledsen..Det är en utav anledningarna till att jag inte har bloggat normalt. Vet inte hur det kommer att bli här framöver men jag ska försöka. Vill inte ha någon deppblogg så mina känslor håller jag för mig själv. En sak är säker, det finns en person som jag älskar även om jag är dålig på att visa det. Mitt sätt att gå vidare är inte alltid det bästa..

Tänkte dra en snabb update från helgen. I fredags kände jag och Ida verkligen inte för att gå up på krogen så vi valde att stanna hemma hos mig med vodkaflaskan i högsta hugg. Min syster och hennes kompis Louise var också med oss. Och framåt kvällskvisten droppade det in bois. Vi hade kul men thats it! I lördags var en riktig bakisdags till det var dags igen men denna gång hamnade vi på mp, big misstake! Det är verkligen inte roligt där längre och jag hoppas dom stänger stället! hehe:)
Igår orkade jag inte göra någonting alls trots att solen var underbar, mera sånt!:D
Idag är det jobb som gäller, 11-19.30. Lilla Måns ska vara hemma tillsammans med Alice själva för första gången en längre tid. Det kommer inte att bli så länge men ca 2 timmar;) Det går nog bra. Nu ska jag göra lägenheten hundsäker innan jag börjar att göra mig i ordning.


ett tag var vi taggade..



Jag har världens bästa flickvän! Tack för att du finns och för att du förstår mig när jag har det svårt.


 Ida

love you girl!



URL: http://idalundegard.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?