life will make you smile
Vardagsliv

Äntligen hemma efter dagens långa arbetspass. Hos läkaren gick det bra i morse, eller bra och bra jag har hörselgångs inflamation vad det nu innebär:o jag kan aldrig få något normalt som en vanlig öronninflamation eller bara vara lite förkyld..det ska alltid vara något som ingen annan hört talas om. Nåja nu sitter jag här med örat fullt med örondroppar och försöker titta dom sista minutrarna på DH. Jag önskar kvällen kunde avslutas med lite BB men tyvärr har vi inte kanal 11 aaargh!
I morgon jobbar jag mellan 7-16 :( vi har tydligen något möte på morgonen så någon sovmorgon blir det inte.

Vet ni, idag pratade jag med hunddagiset som Måns eventuellt ska börja på och vi bokade in en träff på fredag. Dels så att dom får träffa Måns och se så att han inte är någon agressiv hund och dels för att jag ska få se hur dagiset ser ut.
Nu tänkte jag ta mig en skål youghurt och sen får jag väl läsa en bok eller något eftersom att jag inte har fixat någon antensladd till tv ;)


Tänk vad liten bebis var förut:)


 Anonym

so cute



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?