Vår, rosé, bada, solbrillor, grilla, uteplats, sena nätter, underbara vänner!
Vardagsliv

Den rubriken säger allt, mitt liv ska börja gå i dom banorna;)! Jag har nyss tagit ett långt bad och pysslat om mig själv lite hehe och snart är det dags att smörja in sig i lite BUS och ladda inför morgon dagen. Denna vecka har varit väldigt kort och skön, jag har bara jobbat måndag, tisdag och idag. I morgon är jag ledig och på fredag jobbar jag fyra timmar (10-14) pga röd dag. Men som sagt jag längtar ihjäl mig tills i morgon:D Klockan 11.45 har jag tid hos Eva och Adam kliniken för läppförstoring. I morgon ska jag våga ta i lite mer så att det förhoppningsvis håller längre! Självklart ska jag vara snabb med att uppdatera resultatet. Jag åker in till stan med Jenny, Louise och Therese. Efter förstoringen ska jag följa med dom och pierca sig, tanken är att jag ska ta ett till hål i naveln( jag har redan ett men jag ska ta ett till under det andra ). åå jag är nästan nervös!
Efteråt ska jag träffa underbara Ida för att eventuellt sätta oss i någon park med lite bois och dricka:D
Nej nu måsta jag smörja in mig så att jag kan bli lite brun i morgon!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?