Frågestund
Vardagsliv

Jag gick nyss igenom mina kommentarer och såg att det fanns en del jag inte svarat på. Därför tänkte jag passa på att ge er lite svar nu. Ni får jätte gärna fortsätta ställa frågor och skicka kommentarer:)

Moa:  Jätte bra blogg :-) Oliver är inte det ditt ex?
Svar: Hej Moa, vad roligt att du tycker det:) Ja Oliver är mitt ex.

Mikee:
Tjena Sandra, en fråga bara har Miss Lennström någon pojkvän? Hon är så otroligt läcker!
Svar: Ja tyvärr är miss Lennström upptagen, jag håller med om att hon är urläcker!



Won: TRY make this juice..
prepare 1 liter clean water plus 5g baking soda. and mix with water.
also simply drink 8 ounce(paper size) 3times a day...
baking soda is amazing at allergy or lots food poison.
study about baking soda as medicine in google...

try colloidal silver which is the best nature antibiotics for any allergy or infections.ALSO TRY take ZINC,MAGNESIUM,copper pills for lack of minerals
temporary DO NOT EAT these items...alcohol,fried chicken,milk,cheese,butter,any hormone type food,MSG,coffee,ANY NUTS,ANY SODA,artificial sweet,pork,fake meat like ham,fast food....
eat more these item....vinegar,fruits not fruit juice,coconut water,more green color vegitables with vitamin C,lots bean like green bean or mung bean..
your body need to fight against bacterias or pathogen...
try more sleep with good food.
good luck!
Svar: Jag vet att det här inte var någon fråga men jag ville bara tacka för tipsen och för att du är på alerten gällande kost!

Jossan: E du och daneil tillsammans ? :-) kram
Svar: Ja, det är vi.

Catta: Din hund är bara hur söt som helst!! Vad är han för ras? :-)
Svar: Han är en pomeranian (dvärgspets)









Won: You & Ida so beautiful!! I want sent some gifts to You & ida as being blogg's fan.
swedish man & woman have an angel's blood.
Svar: Ännu ett tack till dig!

Molly: fint det blev , men vilket nummer på Foundation har du ? skulle vara tacksam för svar .
svar: Hej Molly, tack så mycket! Hmm..Jag har glömt att kolla upp vilket nummer det är men det kan jag göra tills ikväll! ;)



 Mikee

Äsch då! LOL Var ju tvungen att fråga i alla fall...



Får fortsätta beundra henne på avstånd, fler bilder tack!! LOL



URL:


 tessie

Du är läcker Sandra ;)



Tack Mikee, vem du nu är!



URL: http://tessiel.webblogg.se/


 Mikee

En hemlig beundrare bara. ;)



Åååh, har Du också blogg? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?