Hej kära bloggläsare;) märker ni att jag b...

img_3880 (MMS)

Hej kära bloggläsare;) märker ni att jag blivit sämre på att blogga..vet inte varför men det finns inte så mycket tid just nu, ska försöka bättra mig! En snabb update från helgen, i lördags efter den super mysiga middagen på pampas marina med släkten på pappas sida fick jag skjuts hem till Frida i Kungsängen;) där hann jag bara vara i ca 20 minuter innan det var dags att röra sig mot centrum och sportbaren:) där stannade vi till stängning! Igår var jag i Kungsängen hela dagen, tyvärr var jag inte alls på bra humör på morgonen så det förstörde typ halva dagen..men framåt kvällen ändrades humöret :thumbup: nu ska jag mysa i sängen framför family guy;) det blir jordgubbar, vindruvor och kex till det!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?