I väntans tider
Vardagsliv

Jag är nästan nervös inför sjukhus besöket idag. Tänk om läkaren ännu en gång ber mig prova på olika tabletter..då får jag spelet! Varför inte bara göra olika tester om dom nu påstår att det är någon slags allergi jag har, hur svårt ska det vara :O Men såhär är det väl alltid med läkare? Man äter olika mediciner och inbillar sig att det ska bli bra när det i själva verket inte alls blir det. Nu kliar det iaf som aldrig förr och jag lämnar inte mottagningen innan jag fått en remiss till en hudläkare!..
Inte nog med allt detta kliande så är Daniel hemma och "sjösjuk"! Han har hög feber och är illa mående, det lär inte dröja särskillt länge innan jag åker på det också. Hoppas eran fredag ser trevligare ut än min. Det blir definitivt inge party för mig, dessutom jobbar jag i morgon också :/ Jag kommer antagligen att stranda framför soffan med lite nötter (A)

Love





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?