Kläder och inspiration
Vardagsliv

Det finns så många olika stilar gällande kläder och outfits. Allt passar inte till allt men allt passar nästan alltid till något, get it?! Det finns mycket som inspirerar mig gällande mina outfits men trots det har jag fastnat lite i en och samma "stil". Jag varierar mig inte allt för mycket men jag tror att det beror på att jag inte alls "klär upp mig" till vardags på grund av att jag har ett sådant jobb där det är arbetskläder som gäller. Åå jag tycker inte alls om att behöva arbeta i något som jag inte trivs i men i min arbetsmiljö passar inget annat..TYVÄRR!
Men när det kommer till helgen och fest älskar jag att piffa till mig. Och min absoluta favorit färg är svart. En helsvart outfit är grymt och går nästan alltid hem,  och speciellt om man tillägger ett snyggt halsband och fina skor;)
Förut hade jag verkligen ett problem med utsvängda jeans men nu tycker jag att det är riktigt hett! *blink*

Victoria Beckham, aaaah jag dör!
 




Bilder lånade från google.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?