Lycka
Vardagsliv

Den värsta dagen på veckan är över. Av någon konstig anledning känns alltid måndagar värre än alla andra dagar, jag är alltid som tröttast och grinigast då (A) men idag är det tisdag:) Som ni märker har jag lite svårt att uppdatera mig när jag är i kungsängen för jag har nästan aldrig teckning där på mobilen, aarggh!
Men iaf igår efter jobbet åkte jag hem för att gå ut med hundarna och sen traskade jag ner till moster för att äta en god spagetti middag med familj och vänner:) Och inte nog med det så ska vi hem till backis ikväll (en familje kompis) och äta hemma gjord sushi! Det har jag aldrig tidigare gjort så hoppas det smakar:)

I morse vaknade jag redan vid sju och låg och drog mig fram till halv 10, det är så skönt att veta att man har lång tid på sig och snäll som Daniel är så fick jag skjuts till jobbet XD!



 Anonym

good chef



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?