Måndag morgon!
Vardagsliv

Usch fy och blä vilken tuff morgon det var idag. Klockan ringde klockan 6 och jag trodde bokstavligen att det var ett skämt. Förstod inte alls varför jag skulle behöva gå upp så tidigt men när jag väl fått in det i min skalle snoozade jag i 40 minuter :O. Som tur är är jag mycket piggare nu och Therese kom precis till jobbet. Det gör verkligen stor skillnad att vara två kompisar som jobbar, och specillt att jobba med en sån fin vän!
Igår var jag sjukt sliten, jag brukar inte bli bakis så ofta men igår kunde jag knappt hålla upp ögonen. Jag mådde inte illa eller hade ont i huvudet jag var bara sjukt trött! Det kan iofs bero på all dricka som förtärdes i lördags;)
 Vi började som sagt hemma hos Ida med grillning och drinklekar. Det var jätte trevligt och det kom ganska mycket folk. Som ni har märkt har jag och ida inte umgåtts så mycket på senaste tiden men varför är inget jag kommer att ta upp i bloggen, det är privat. Men allt kan ändras och nu ska vi absolut skärpa oss! Hon var trots allt min bästa vän. Nåväl, när klockan började närma sig kväll åkte jag, Daniel och Patrick till Jakobsberg och av någon konstig anledning mötte vi upp min mor och moster med vänner på Riccos. Där drack vi mer och hade kul:) När Riccos stängde vid 1 drog vi oss vidare till mp och fortsatte festen där.
Jag hade verkligen en lyckad kväll och inte minst när vi skulle hem och sova hemma hos mig. Vi lånade mammas cykel och gjorde mångra tappra försök att hålla balansen. Det gick lite sisådär;)


Jag och Ida



Daniel

Påväg hem från Riddar Jakob



 won

You & Ida so beautiful!!

I want sent some gifts to You & ida as being blogg's fan.

swedish man & woman have an angel's blood.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?