PW
Vardagsliv

God morgon sötnosar!

Jag vill börja med att säga vilken bra morgon jag haft! Klockan 05.45 ringde väckarklockan och jag tog med Måns på en power walk. Eftersom att jag jobbar idag hann jag inte gå allt för länge men i 25 minuter var jag ute. Så fort jag kom in hoppade jag in i duschen och sen var det dags för jobb.
Mitt mål var att iaf hinna gå i ca 45 minuter men det vore lite väl att gå upp vid 5..men jag är stolt över mig själv:)*blink* Igår fick det bli lax och sallad till middag och lika så blir dagens lunch :thumbup:. Idag får jag lunchsällskap av Mathilda, hon kommer till jobbet för att hålla mig sällskap medan jag äter och sen ska vi åka hem till mig en snabbis för att fixa något! (don't tell).
Ikväll ska jag försöka mig på en joggnigrunda men eftersom att syster min fyller hela 18 år i morgon finns det en del att förbereda!
Jag blir så pigg och på otroligt bra humör när jag kommer igång, älskar när kroppen får arbeta och må bra!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?