SKÅL!
Vardagsliv

Nää inte riktig va. Men vet ni, jag och Daniel var nyss ute på en promenad med Måns när en annan hund helt plötslig dyker upp. Måns får sina vanliga skäll utfall och jag säger till, och säger till och säger till..den där andra hunägaren stannar och vi pratar ett tag medan hundarna nosar, and guess what! No problems! Min baby klarade det, plus att han sprang lös och lekte på ängen med hunden. Hur bra är inte det liksom, just nu är jag hur stolt som helst och Måns har visat såna framsteg på sistone! Han sprang inte alls långt ifrån mig och han lyssnade varje gång jag ropade in honom. På något sätt tror jag att hans skäll utfall är för att markera och skydda mig.
Det gäller att lita på hunden och från och med idag har jag sätt en helt annan sida av Måns. Jag hoppas kunna utveckla honom och det som hände idag gav mig sådan motivation och glädje att jag vill ut och möta alla världens hundar bara för att träna! :D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?