Spöklikt
Vardagsliv

Halloj:) Hur mår ni? Jag mår fin fint! I morse började jag klockan 7 ännu en gång men det är sista dagen, weehey!:)
 Jag fick skjuts i morse också (lyckost jag är) så jag behövde inte gå upp allt för tidigt. Men gud så läskigt det var på vägarna. Det var värsta täta dimman så man såg bara någon meter fram, varning för hösten!
 Idag slutar jag klockan tre och ska åka direkt hem för att förbereda kvällen med mami. Vi ska nämligen ha en mini familje kräftskiva. Dock kan inte Jenny vara med för hon ska på kryssning med Felicia är hemma:) I morgon är mitt schema fullspäckat men i helgen har jag inga planer alls..Jag som brukar vara bra på att planera allt i förväg i minsta detalj haha:)








I miss min fina päls!


 Mikee

Tjena Sandra, en fråga bara, har Miss Lennström någon pojkvän? Hon är så otroligt läcker!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?