Inspiration
Vardagsliv

Nya resårsängar till otroliga priser

Nya Continental Sängar- Lagervara

Säng Göteborg




Att ha sängen i mitten av sovrummet är otroligt snyggt om det görs på rätt sätt och inte utnyttjar ytorna runt omkring fel. Färgvalet är otroligt viktigt och för mycket plotter blir aldrig snyggt!
 
Modern Divansoffa

ELEGANTA Soffan NOVA SOFT HÖRNMODELL


I mitt hem ska det vara stilrent och om jag själv skulle få välja skulle skulle det inte finnas några små onödiga "saker" alls.


Hall







Svart/vitt stilrent kök är ett måste






Och badrummet ska vi inte tala om, hur viktigt är det inte att kunna slappna av i ett varmt bad/dusch. Jag älskar designade handfat och badkar och hur allt matchar (handdukar, tandborstsmugg, tvålpump osv.).

Som ni märker älskar jag svart och vitt och för mig får gärna hela mitt hem bestå av dessa färger. Någon färgklick här och där är aldrig fel men absolut inte för mycket! (Bilder tagna från google och blocket)




 Sara - Mamma till Nova

Hur är läget idag? :D



URL: http://frokenkalmar.blogg.se/


 Sara - Mamma till Nova

Relativt bra måste jag säga. Trots att ryggen värker. Så ska inte klaga!

Vad gör du ikväll?



URL: http://frokenkalmar.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?