Onsdag
Vardagsliv

Hej på er! Hur mår ni en dag som denna? I morse vaknade jag inte alls utvilad..Daniel har legat i väldigt hög feber hela natten och svettats på mig och sprungit upp mitt i natten på grund av akut illamående, stackarn!:/ Det känns som om att vi är sjuka hela tiden? Vi måste börja äta vitaminer och nyttigare mat plus att jag måste kombinera det med träning!

Juste! Jag har totalt glömt bort att mina vrålsnygga skor har kommit från hav2have :) Jag fick dom av min syster när jag fyllde år, ni vet dom där jag önskade mig? Men jag var tyvärr tvungen att byta storlek..snyft! Men nu har dom iaf kommit och jag måste hämta ut dom innan dom åker tillbaka till lagret! Jag kanske kan slå två flugor i en smäll och övningsköra till Jakobsberg? Vi får se.


 caveman

it is good turning point for you & your boyfriend health!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?