Godmorgon alla morgonpigga!
Vardagsliv

I morse när jag vanknade var jag alldeles förvånad, jag kollade på mobilen och klockan var halv 8!! Jag undrade vart bebben var men efter ett ögonblick såg jag att han så fint låg på sin filt och sov, KLOCKAN HALV 8! Det var längesen jag fick sova så länge och nu är jag jätte pigg, det är iofs inte så konstigt att jag är pigg när jag somnar klockan 9 på kvällarna, oupsi:) Han hade inte heller kissat eller bajsat någonstans så snabbt gick jag ut med honom och han gjorde sina behov, han börjar lära sig:D Stolt!

Igår hittade jag det koppel som jag sökte, minns ni att jag var ute efter ett utställningskoppel som man kan stoppa strypet på. Tyvärr så är jag alldeles för rädd för att använda det om han skulle råka strypas ändå, så jag tänkte att jag skulle få börja använda mitt gamla jätte fina koppel men NEJ, klantiga jag glömmer kopplet på tåget och går iväg med bara halsbandet. Så nu ska vi iväg och köpa ännu ett nytt, tror att det blir ett sele:) Om vi kommer iväg i detta väder.

Det är första gången på ett år som jag får se snökaos:) Det skulle vara roligt att åka pulka;) Vet ni, jag går runt i gummistövlar haha, jätte fina rosa har jag! Men det är endast för att jag inte hunnit köpa några vinterskor, har bara converse:S

Dags för frukost;)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?