Here we go!
Vardagsliv

Hej allihopa, mår ni bra? jag är relativt trött efter gårdagen. Mina underbara vänner tog med mig på restaurang och bjöd på mat och dricka:) Därefter hamnade vi på Nype, egentligen skulle vi till magenta men eftersom att de ändrat reglerna och inga 92or får komma in så blev planerna andra. Dock har Nype blivit jätte dåligt och det var inte alls mycket folk. Men mycket dricka fick vi i oss och trevligt hade vi:) Jag var hemma vid 4 tiden skulle jag gissa på.

Just nu är jag hos Oliver med Måns och väntar på att pappa ska hämta upp oss. Trevligt!
Juste, jag ska ta tag i bloggen nu så ikväll kommer ni att få massa inlägg, bland annat ska jag göra klart den där dumma listan..Vi hörs senare, får se om det blir utgång eller melodifestivalen?!

Puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?