High of love
Vardagsliv

Berättade jag att min lilla syster Felicia sover i min säng nu om kvällarna när oliver jobbar, hur underbart är det inte att vakna till ett jätte sött leende?! Hon blir så glad när hon slipper sova i sin säng, snäll storasyster jag är som delar med mig av min säng:p
Fan att jag inte har tv 11:O Jag trodde att alla hade fått den kanalen? Men tydligen inte jag:S Jag vill ju kolla på Big Brother..Juste i något inlägg framöver ska ni få se bilder på lägenheten efter önskemål;)

Therese och Musse lämnade kvar mig hemma idag när dom åkte iväg på kryssning, buhu..Men hoppas att dom får det underbart! Massa kärlek till er


 tessie

Vad söt du är älskling, vi hade det jätte mysigt! <3



URL: http://tessiel.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?