Kan någon komma med sushi till mig?!
Vardagsliv

Ja vad har jag att säga om gårdagens uppdatering, bad! Jag var alldeles för trött för att ens ta mig till datorn..I fredags var vi som sagt på pure! Kvällen började hemma hos amanda med roliga tjejer och alkohol:) Dessvärre var alla tåg inställda när vi skulle ta oss in till stan så vi fick sitta 6 tjejer i en liten trång taxi..Väl inne på pure var det massa folk och det bjöds på champagne och drinkar, we like!
Vi lyckades lura en liten kille att köra hem oss:) tur var väl det, hatar nattbussen!
Ja och igår var jag som sagt död. Oliver kom hit och sov i fredags och han var minst lika trött som mig. Vi var hemma hela dagen igår fram till 4 då vi skulle till min moster och äta smörgåstårta och fira henne och hennes killes födelsedag! Jätte trevligt:)
Som vanligt däckar jag på soffan runt 9!!:O och speciellt när vi kollar på film..

Oliver har åkt och jobbat och jag sitter och överväger om jag ska orka ta mig till thai restaurangen 1 min från mig och köpa sushi! Varför har dom inte hemkörning?!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?