Hej allihopa!
Vardagsliv

Föresten, godmorgon! Sovit gott? Jag har sovit lite sisådär. Nu när Roger och Annica är här har jag och Oliver bytt rum till ett rum med två nittiosängar. Och det går inte att dra ihop dem för då blir det världens springa i mitten så vi delar på en nittiosäng. Drömt har jag också gjort, sjuka drömmar:D
Eftersom att jag var så trött igår förtjänar ni en update nu;) snäll som jag är!
Igår kväll gick vi på tisdags nattmarknaden som inte ligger mitt i staden. Det är relativt mycket skit där rent ut sagt så jag shoppade ingenting, eller jo en blus shoppade jag påväg därifrån då den jag hade på mig gick sönder ;( *suck* men tur var väl det för den nya var mycket finare:)
Middag åt vi på restaurangen där man sitter i en trädgård och lyssnar på livemusik, ytterst trevligt! Efteråt tog Annica och Oliver fiskspa medan jag tittade på, förra gången kittlades det så mycket så jag avstår gärna! Roger gick och mötte upp Annelie, Göran, Yvonne och Hasse på Black Out (samma bar vi avslutade nyårsafton på). Efter bara någon halvtimme kom vi för ett glas vin. Jag köpte en klänning på vägen:)








min nya blus:)

min nya klänning, fin va?

Jag och Oliver måste åka till Baan Lisa för att hämta tvätten som Annelie snällt har tvättat åt oss:) Sen hoppas jag på att vi ska till ett "thai shoppingcenter" som jag aldrig varit på.

Vi hörs!



 Ida

Så fin du är hjärtat <3



URL: http://idalundegard.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?