sushi night
Thailand 2010/2011

Ikväll blev det äntligen sushi till middag:) Om jag har längtat! Och det är så härligt att beställa in ca sju olika rätter och plocka lite av varje! Det är en viss person jag tänker på när jag äter suschi och det är Mathilda. Vi brukar alltid äta sushi som frukost, lunch, middag och bakismat. Love it!


visst blir man glad av den här bilden:)Bli inte sur!;)  Sushi Rött hjärta us

Bilder från ikväll

Inviga kvällen med en daiquiri är aldrig fel:)

gänget

vårrullar och sojabönor

misu soppa, så god!

Oliver äter med pinnar:O

Lotta

MumsStrax tillbaka



Jag vet inte riktigt vad det här är men någon slags friterad sushiFörvirrad



 JESSICA

sushi är farligt,

så himla gott alltså!

finns inga ord för det :)



härliga bilder,

trevlig dag!



checka gärna bloggen, kramkram :))



URL: http://denochjes.blogg.se/


 Gustavsblogg.se - GBGs största gayblogg

dagensblogg med bild och länk inför tusentals läsare hos mig!

flera vinnare!!!!!



URL: http://gustavsblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?