Då var det dags igen;) upp och hoppa! Jag ...

img_0057 (MMS)

Då var det dags igen;) upp och hoppa! Jag hade inga problem att kliva upp ur sängen idag heller, jag kanske har förvandlats till en morgon människa:) eller så är det för att jag vet att det är fredag och att jag är ledig i helgen:) ikväll är planerna att samlas på lillsjö toppen för att "fira av" två killar som åker till USA. Pappa ska eventuellt passa Måns ikväll och om inte så blir det relativt lugnt för min del. Jag har varit duktig i en hel vecka nu *stolt*så det vore kul med lite party;) helgens planer är lite oklara, jag vet att jag ska fira min farfar i morgon med middag för att han har fyllt år men sen vet jag inte. Troligtvis följer jag med Therese, Musse och Daniel till Eskilstuna i morgon på kvällen och festar men vi får se:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?