Första riktiga semester dagen:)
Vardagsliv

Idag är det min första riktiga semester dag och det känns great! Gårdagen tillbringade jag och Mathilda hemma hos mig på min balkong;) vi hittade på olika roliga danser medan vi drack vin, fyra flaskor fick vi i oss om jag kan minnas rätt. till en början var det tänkt att vi skulle åka in till stan på kvällen men båda var för bekväma med att bara vara hemma:)
Idag ska jag träffa Lisette, det var ett tag sen vi umgicks så det ska bli roligt! Vi ska också ge oss på vinflaskan ikväll :thumbup: älskar spontana utgångar så vi får se hur kvällen slutar, allt kan hända :D
Just nu sitter jag hemma hos Daniel och snackar skit med söta Therese. Jag börjar bli sjukt hungrig så ska försöka få chauffören att ta mig till ett matställe!


bild från i lördags innan entourage!

lovely wine





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?