I won't let the sun go down on me
Vardagsliv

Idag är det strålande sol ute och att det är varmt är det nog ingen som har missat. Självklart jobbar jag medan la familia är ute och seglar..men men det är jag som håvar in stålarna sen;) Idag är det endast 28 grader i butiken, jag är van vid att det är runt 30 grader så det är positivt:D Vad ska ni göra idag kära läsare? Jag jobbar till 19 så några planer på kvällsaktiviteter har jag inte. Däremot hoppas jag på att vädret håller i sig så att jag evenuellt kan äta middag ute i värmen:)
Inatt har jag sovit jätte konstigt, jag har vaknat flera gånger av att jag trodde att jag fått min mens. Konstigt nog ska jag inte ha den nu på några veckor så jag förstår inte vart oron kommer ifrån..och som pricken över i:et blev jag väckt av ett samtal klockan 5:O nåväl nu ska jag fortsätta jobba!



Angående inlägget jag ska lägga upp för att visa er hur jag sminkar mig kommer om inte allt för länge, såg att jag hade fått mer önskemål!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?