Lill lördag
Vardagsliv

Nu har mer än halva arbetsdagen gått och det är lill lördag. Men det spelar ingen roll för idag ska jag bara mysa med Mathilda. Jag går fortfarande på "rehab" efter dessa två veckor bestående av endast krök! Nu är det verkligen på tiden att ta tag i sig själv och skaffa rutiner. Självklart ska man inte ta bort det goda i livet men alla dåliga vanor kan jag inte behålla.
Juste, jag tänkte på en sak. Varför finns det inget speciellt som händer på somrarna här i stockholm? V.29 händer det på gotland, folk åker till halmstad, tylösand och dom flesta åker utomlands! Men det är ingen som åker till sthlm? Eller är jag helt ute och cyklar..nu när jag inte har någon mer semester längre vill jag fortfarande kunna åka någonstans över helgen och ha kul! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?