Never look back
Vardagsliv

Det är så sjukt vad det är mycket som händer just nu, i mitt huvud, runt om i världen och bara allmänt i mitt liv. Livet leker samtidigt som det känns jobbigt. Jag är fortfarande i chock på grund av det som hänt i Norge, jävla IDIOT! Hur kan man medvetet förstöra för så måmga och vara beredd att ta så mångas liv..
Angående mitt liv så känner jag att jag måste ta tag i det. Jag ska söka nytt jobb som passar mig, jag vill börja övningsköra (vet inte riktigt hur det ska gå till eftersom att jag inte har någon att köra med men ändå) och så vill jag bara leva! Trots att jag bara är 19 år och inte borde känna mig stressad gör jag det. Kan inte någon få mig på rätt banor och styra upp min vardag, säga vad jag ska göra..





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?