I want a perfect moment
Vardagsliv

God dag kära ni:) Allt bra? Jag mår bra men är sjukt trött. Gårdagen blev inte som planerad men det gjorde inte mig någonting för jag hade kul. Dock blev det väldigt mycket missförstånd och smått tjafs mellan vissa men det hör till. Jag jobbade fram till 15 och åkte direkt hem för festfixning. Runt halv 8 mötte jag upp Lisette och åkte hem till henne. Där var vi några brudar som förfestade och jag körde på stort;) Till en början kände jag inte av alkoholen men sen slog den till. Vi åkte en snabbis hem till Sebbe innan vi åkte till en annan kille som hade inflyttningsfest:)
Idag är det jobb fram till 14 sen ska jag hem och storstäda! Min kära mor lämnade mig och min syster ensamma inatt då hon och ett gäng åkte till kroatien;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?