Ooja nu fungerar det att skriva från mobil...

img_1090 (MMS)

Ooja nu fungerar det att skriva från mobilen igen;) god morgon på er! Just nu sitter jag på tåget påväg till jobbet. Jag har verkligen svårt för måndagar..all ångest över att behöva gå upp ur sängen sliten som ett djur och sen jobba en hel dag,love life! Nåväl en crazy helg helt klart! Fredagen var dock lite "lugnare" än i lördags. I fredags började vi hemma hos Daniel några stycken och sen gick vi vidare hem till Loppan, as usual! Därefter hemgång vilket var jätte skönt. Jag skulle verkligen inte ha orkat åka någonstans. I lördags körde vi på liiite hårdare, eller iaf jag:) jag vaknade i god tid och sen var det bara att sätta igång;) fullt ös hemma hos Daniel med volleyboll turnering osv:) jätte trevligt faktiskt! Sen körde vi en snabb repris hemma hos Loppan innan vi rörde oss mot staden. And guess what! Vi hamnade på the bridge..haha! Nej men jag hade faktiskt kul :) en snabb tripp förbi zäta för lite mer dricka innan jag däckade i sängen:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?