Repris
Vardagsliv

Jag tänkte slänga upp alla inlägg som tidigare inte kommit upp, förstår inte varför det alltid ska vara krångel..suck! but I give it i try;)

I Onsdags 1/6 bytte jag bort min arbetstid med Therese för att kunna medverka på mina två favorit tjejers studentmottagningar plus tigers;) , jag hann även kolla på Mathildas utspring;) Och gud så glada dom tjejerna var. Jag förstår verkligen att den här dagen är den bästa i många studenters liv. Att inte få uppleva den här dagen vore ett straff! Tyvärr fick jag och Sabina stressa väldigt mycket för att hinna med alla tre men det var det värt;) 
Vi började i Bålsta hemma hos ida, det bjöds på jätte god mat och dricka. Runt 5 tror jag åkte vi vidare till viskjö och hem till Mathilda där det bjöds på smörgåstårta (som jag älskar!). Jag är verkligen så stolt över mina tjejer! Klockan 7 hämtade sabinas bror oss ifrån viksjö och skjutsade hem oss till Tiger. Där var det massa folk som hade samlats och alla bestämde sig för att stanna kvar och hoppa över utgången;)
Jag hade verkligen jätte kul och jag vet att det var många andra som också hade det:D


Världens finaste tjej, mitt allt!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?