Vart ska jag börja någonstans? En händelse...

img_7221 (MMS)

Vart ska jag börja någonstans? En händelserik helg med mycket alkohol. I fredags efter jobbet kom Cilla hem till mig och vi hade jätte trevligt och drack rosé vin;) en hel box drog vi i oss innan vi gick vidare till mp där vi mötte massa folk:) jag hade jätte kul, kanske lite för kul! Dock var det väldigt lite folk där med det gjorde det samma;) jag kan inte sluta skratta när jag tänker på plogen som står nedanför mitt fönster mitt i natten och ber om att få komma in haha:) igår var också en bra dag. Dagen var mycket roligare än kvällen;) vi var lite folk hemma hos Daniel som badade och drack, inget speciellt men det var kul iaf. Runt 9 tiden gick vi över till jompa och fortsatte dricka, tyvärr var inte stämningen på topp så vi åkte några hem till mig:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?