Home sweet home!
Vardagsliv

Äntligen hemma:) Eller ja nästan hemma iaf, jag är hemma hos Oliver men det är som mitt andra hem! En sväng med Måns på gården och sen är det dags för middag och gud vad jag är hungrig! (undra varför jag alltid använder gud (?) )
I morgon är det jobb mellan 8-16 och efter det ska jag möta upp snyggingen Therese i kista för en snabb shopping runda:D Dock ska vi inte handla till mig så det drog ner motivationen lite! Men hörrni, åå vad taggad jag är inför helgen! Jag och Sara ska köra FF på lördag så det skriker om det (ni skulle nog inte kunna gissa vad det står för) och på fredag har jag inte bestämt vad jag ska göra, men jag är ledig på lördag iaf:) Jag har fått en förfrågan om jag vill gå på bio och äta middag i stan, någon som beundrar mig iaf:D

Nej nu ska jag äta middag för magen skriker!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?