Jag vill kunna använda alla mina söta sommarkläder från Thailand:)
Vardagsliv

Jag har fått värsta sommarlängtan, men vem har inte det egentligen! När jag satt på tåget påväg hem från jobbet gassade solen in i rutan..tänk om det ändå vore sommar så jag kan använda alla fina sommarkläder:) Våren är iofs mysig men kan den komma nu! Aaahhr..
Jag har också tänkt på om jag ska bli nyttig, men det kommer jag aldrig att klara men att börja träna våre ju great! Vi får se hur det blir med den saken.

Btw så är jag riktigt taggad inför nästa helg. Denna helg blev ju som sagt väldigt lugn så vi får hoppas på lite mer fart och fläkt;) Snart ska vi äta middag, en väldigt classy sådan mmhm! Det blir lövbiff med potatiskroketter och bea love love! Det där med att vara nyttig skippar jag för ett litet tag. Kanske börjar ikväll efter middagen (a)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?