Karolinska sjukhuset
Vardagsliv

Hej vänner! Igår när jag slutat jobbet kom min kära Mathilda och hämtade mig (varje gång jag skriver hennes namn tänker jag mat-hilda haha). Vi åkte förbi curry house och köpte sushi, yey! Love sushi:) Men sen slutade inte kvällen så bra..det är därför jag inte har uppdaterat något.
Runt 10 var vi tvugna att åka in till akuten med min fot:( Den blev alldeles svullen, blå plus att jag inte kunde röra mina tre sista tår (det kan jag fortfarande inte, buuhu!). Väl på Karolinska sjukhuset kunde dom inte göra så mycket för dom ville röntga min fot och det var ca 3 timmars vänte tid och det orkade vi inte. Så pappa kom och hämtade mig i morse för att åka tillbaka till KS och röntga foten. Dock kom jag hem nu och det var inte bara att röntga dom gjorde..dom var tvugna att röntga, göra ett ultraljud och ta en och en halv DECILITER blod från mig, jag som hatar sprutor!
Ja men nu är jag iaf hemma igen:) och det är inte med en blodpropp. Dom kom fram till att jag har en inflamation i foten och att det är vätska som gör så att jag inte kan röra på mina senor..:( Men det skulle tydligen gå över efter några veckor, VECKOR tänker jag då:O


En gång i tiden kunde jag springa på min fot..





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?