Wonderful life!
Vardagsliv

Hej! Läget? Jag mår jätte bra, har fått massa frisk luft idag och har haft det jätte mysigt med sara. Jobbet gick förvånandsvärt bra idag och tiden gick väldigt fort! Jobbade mellan 10-19. Dock fick jag några tråkiga besked, och då menar jag tråkiga! Jag ska nämligen jobba på söndag trots allt. Men det spelar ingen roll för fest ska det bli ändå.
Det känns som att jag måste klargöra en sak för alla. När vi var i Thailand skrev jag att det känns som om att jag har varit på rehab och att det inte har blivit så mycket festande för mig och att när jag kom hem skulle jag fortsätta på den fronten. Men ni som känner mig vet att så inte blev fallet, OCH DET KOMMER INTE ATT BLI SÅ HELLER! Jag ljög helt enkelt :( sorry.
Man skulle kunna tro att jag är född på dansgolvet men champagne istället för välling;)


Inget att sräva emot, men kul har jag!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?