God morgon alla pigga
Vardagsliv

Vad har hänt mig egentligen?! I morse var jag uppe klockan 6 trots att alarm klockan ringde nyss..Men det är faktiskt väldigt skönt att gå upp tidigt och hinna fixa lite:) Igår kväll var jag också jätte duktig, direkt efter jobbet åkte jag hem och hjälpte syster med läxorna innan jagg kröp till kojs:)
Måns ska hem till Oliver idag så jag ska ta 08.30 tåget till kungsängen, det var så länge sen dom fick umgås (hoppas inte Måns har glömt bort honom hihi).
Hur ser eran dag ut? Jag ska jobba framm till 19.30 låt tiden gå fort!


Dagens outfit;)




 Markee

Måste läpparna stå ut sådär på varenda bild, får du inte träningsvärk att gå runt sådär och pluta med läpparna? Ser så tillgjort ut.



URL:


 Jenny

Haha, skaffa dig ett liv makeee, stör du dig på det så sluta kolla på bilderna då!!! Retard



URL:


 Markee

Javisst, jag skall sluta, men munnen ser ju ut som en anknäbb!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?