Grym jag è:)
Vardagsliv

Cha cha! jobbet gick jätte bra och tiden flög iväg och helt plötlisgt var det dags för hemgång:) Dagens höjdpunkt var att träffa underbara Therese igen. Om någon har missat det så har hon varit på Bali i en hel månad utan mig! Buhuu jag saknar verkligen värmen något otroligt.Men snart är det äntligen vår i landet lagom:D
Nåväl nu till det intressanta..HELGEN!  
Vi kan väl börja från början:) Älskar att gå igenom och skriva om lyckade helger.
 I fredags blev jag ganska på jobbet, jag kom inte därifrån förens klockan var närmare 8. Men när jag äntligen kom loss fick jag skjuts till kungsängen och hem till Sara. Och gud så underbart det var att träffa henne igen!:) Jag har inte saknat någon så mycket som jag har saknat sara och therese på senaste tiden. Man kan inte bara åka iväg sådär tjejer! Snabbt gjorde vi oss iordning för utgång och jag missade middagen som vanligt..hemma hos Sebbe i kungsängen började förfesten och resten av kvällen kunde inte bli bättre med tanke på att vi hamnade på MP;) där mötte vi upp massa student sugna people;)!

Bästa bilden från i fredags på mig och snygg Jessica:)

Nu är det dags att få i sig en redig middag innan ni får veta om lördagen (valborg)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?