I morgon säger vi SKÅÅL!
Vardagsliv

God kväll allesammans:)! Äntligen är jag hemma igen från hundkursen. Den är verkligen jätte lärorik men snälla, när ens hund är mätt av allt godis och lägger sig på asfalten av trötthet..då får det vara nog för kvällen. Nej men då är det ytterligare 30 minuter kvar av lektionen *PUST*. Jag vet att jag går den för min egen och min bebis skull men han är fortfarande bara en valp och orkar inte alls lika mycket som alla andra:O Men jag måste påpeka att han har blivit duktigare:D
För övrigt ser kvällen väldigt lugn ut, skönt är väl det. Jag ska eventuellt träffa Jennifer eller Ida en snabbis lite senare men jag får se vad jag orkar. Känner mer för att slänga mig i soffan framför tv med en filt över huvudet, jäklar vad kallt det var att vara ute i nästan två timmar..
Som ni vet är morgondagens planer att träffa Sara och ha det hur mysigt som helst innan kvällen sätter igång. Jag tror att vi glider förbi brunna framåt kvällskvisten och mer än så vet jag inte. Det kan hända att det blir dålig update i helgen (as usual). Jag är för upptagen helt enkelt;)


BFF


 John won

Have a wonderful weekend

swedish angels!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?