Nu sitter vi i bilen påväg hem från Åre, ä...

Nu sitter vi i bilen påväg hem från Åre, äntligen! Inte för att jag inte har haft kul för det har jag men denna lilla "by" som det så fint heter är alldeles för liten för mig. Det är typ sammanlagt 1000 personer som bor här:O nåväl igår spårade kvällen ur totalt. Efter kyrkan åkte vi till holiday och åt jätte god buffé:) jag plockade på mig så mycket jag bara kunde och var tyvärr nästintill proppmätt när det var efterrätt.. Jag och Mathilda köpte en flaska vin att dela på också. När lunchen var avklarad åkte vi till izabellas lägenhet och vilade lite (vi kom ju fram fyra på natten och fick upp klockan 8 på morgonen) och sen satte vi igång. Det kom ca 20 personer och förkrökade på 30 kvm. Det var inte nådigt med dricka och Mathilda utmanade oss på att svepa;) studentfesten höll hus på tottebo, för mig var det nästintill en fallfärdig stuga..men det var kul! Tills det var dags att gå hem. Izabella och Sophia var dom som hade en varsin nyckel och Sophia gick hem först medan vi andra stannade kvar. Innan hon gick och la sig skulle hon ställa upp fönstret så att jag och Mathilda som kom tvåa hem kunde hoppa in. Men hon somnade som en stock och svarade inte på mobilen. Och där ute står jag och Mathilda i spöregn fulla och fly förbannade:( som tur är kom vår snygga taxi kille och plockade upp oss så att vi kunde åka runt och leta efter Izabella som hade den andra nyckeln för det gick inte att få tag på henne eftersom att hennes mobil var avstängd. MEN hon var självklart inte kvar på stället som hade stängt, KLOCKAN 2, vilken krog stänger två:o några hundra lappar fattigare pga taxi resan fram och tillbaka ringde Izabella och sa att hon kommit hem *pust*. vi slapp iaf ta in på hotell som vi tänkte trots att pengar inte är något bekymmer efter löning;) juste btw så tyckte alla Åre bo att vi var snobbiga igår!?






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?