Pust
Vardagsliv

Hallå gott folk:) Jag har precis tryckt i mig massa mat och tzatsiki:) Så underbart gott! Helgens jobb har gått jätte bra tsm med Therese och det var fantastiskt skönt att vakna upp pigg igår morsse. Efter gårdagens jobb åkte jag, Therese och Julia till Kista för att kolla runt en snabbis. And guess what, jag har köpt en iphone. Äntligen! Jag köpte också ett par jätte fina svarta jeans:D Runt 6 tiden åkte jag och massa andra hem till Daniel för att påbörja kvällen. Och som alltid blev det väldigt mycket dricka för min del..men kul hade jag. Jag vet inte alls vad klockan var när vi drog vidare till sportbaren men det jag vet är att jag somnade vid 5 tiden och var relativt trött idag.
Som tur är slutade vi klockan 14 idag och fick skjuts hem av Thereses snälla papi:)


påväg till Kista

Lite lätt mingel hehe





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?