Sing it out loud
Vardagsliv

Helgen som varit har varit något odräglig, speciellt i fredags:) Men jag föstår inte varför kameran aldrig hänger med..Vad gör den för nytta på hyllan liksom:O Fredagen började med jobb fram till 15, en snabb tur hem för att hämta kläder och sen en underbar middag hemma hos Sara tsm med henne och hennes käre far:) Jag har inte ätit något så gott på länge, jag älskar verkligen grillat och det var på tiden att jag fick i mig det:)
En flaska aurora slank lätt som en plätt ner i våra magar..Vi fortsatte att dricka hemma hos söta Louise innan det var dags att gå över till loppan ännu en helg;) Och där tog kvällen slut, eller iaf för mig och sara som fick i oss liiite för mycket dricka!! Men jag hade iaf jätte kul tills det svartnade;)

Lördagen var mycket segare, jag vaknade upp i kungsängen och var tvungen att ta mig hem för att göra iordning mig inför middag hos pappas tjej. Jätte trevligt var det men som sagt jag var lagom seg! Som tur var fick jag och jenny skjuts till kungsängen för att påbörja ännu en party kväll hos loppan.
Runt 11 (?) drog vi till sportbaren i kungsängen, dock blev jag inte så långvarig. Sportbaren är inte riktigt min grej så jag och Sabina fick skjuts till Jakobsberg och till Mp av min underbara vän Mathilda. Men vad är en kväll utan otur:O Självklart åkte vi fast för fortkörning påväg till mp..Vad gör poliserna ute så sent (A).
Mp var kul men inte mer än så..inte heller riktigt min grej men bättre än sportbaren!!

BAAM har blivit nya party ordet så BAAAAAM!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?