Skönt eftermiddags regn;)
Vardagsliv

Gud vad jag vill hem och mysa ner mig under mitt duntäcke, sugen;)?! Hoppas att det finns muffins kvar till mig också när jag kommer hem som jag kan gotta mig med! Men hörrni, vart kom allt regn ifrån:O Från ingenstans börjar det spö regna..men nu har det iaf slutat och jag är glad att jag slipper gå ut:) Slutar klockan 19.30 och är hemma runt 20.30. Ikväll har jag inga som helst planer, lika bra det för måste stå ut med det sista av srbetsveckan för att orka köra all in på fredag;) Det kommer inte bli nådigt så att säga :D


 jenny

för det första får du inte krypa ner i sängen o mysa, du har lovat mig att plugga (HAHA) o för det andra finns det en muffins kvar o jag funderar faktisk på att ta den, så får se om den är kvar när du kommer.... mohahahah



URL:


 sandra

Jag krök ner i sängen relativt tidigt och jag hann till och med hjälpa dig att plugga! Och den där muffinsen ska vi inte prata om (godaste på länge!)



URL: http://ssandralundqvist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?