Snart dags för hemgång..
Vardagsliv

..men inte riktigt än:( Jag har iaf hunnit beta av 11 timmar på jobbet så nu är det bara en och en halv kvar! En lite fika paus och ett päron unnar jag mig just nu, är verkligen jätte hungrig. Evangelina kommer som planerat och hämtar mig runt halv 8, guud så skönt det är att slippa åka tåg:) Jag har blivit så otroligt lat på senaste tiden (dom flesta kallar mig för bortskämd :D). Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men jag ska iaf trycka i mig mat, och jag vägrar köpa mat från någon restaurang! Jag vill ha hemmalagad.

För er som undrar så har jag inte missat att att Usama bin laden är död! Jag tycker att han är en vidrig människa och jag skulle kunna skriva en hel artikel om honom. Men nu när han är död kan vi alla andas ut (bara det inte blir några terrordåd i Sverige!). Han har liksom kostat USA mest pengar som ensam person:O Det är vidrig.


hej då


 Ida

Haha sköön du eee gumman :D snart ses vi!!! <3



URL: http://idalundegard.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?