Två skönheter
Vardagsliv

God morgon:) Då var det dags igen, denna dag börjar jag klockan 07 med brandövning..tur att jag är morgonpigg:O Hoppas solen inte sviker mig idag, nu såhär på morgonkvisten ser det lite väl grått utt tycker jag:( När arbetet är avklarat för dagen ska jag möta upp Mathilda i Jakobsberg för att förbereda oss inför hundkursen, självklart kommer vi hinna med en del skvaller också, kanske tar upp något i bloggen sen..
Det är helt sjukt att det redan är torsdag idag, tyvärr jobbar jag i helgen så det kommer inte att bli så mycket rajtan tajtan för min del men det å andra sidan innebär fler blogginlägg:D
Det jag egentligen vill komma till är att jag klickade hem två skönheter igår! Sjukr jävla snygga:) Ska försöka lägga upp bilder sen, lovar:D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?