Valborgsmässoafton i ett nötskal
Vardagsliv

Ja som det stod i alla tidningar skulle ungefär en tredjedel av ett x antal ungdommar supa sig fulla på valborg och herregud vad vi åkte:) Jag vaknade runt halv 8 på lördagsmorgonen fortfarande full (A) för att snabbt göra mig i ordning inför den efterlängtade dagen. Men innan jag kunde sätta mig på tåget till Bålsta var jag tvungen att åka till kungsängen och hämta min alkohol hos sebbe. Där knäcktes också morgonens första breezer:) alltså jag började redan klockan halv 9!! How great;) Bussen mot uppsala som jag, ida, hennes två kompisar och några as sköna människor tog gick redan klockan 10. Dessvärre har jag ingen som helst vidare tidsuppfattning under resten av dagen:D
Väl framme i uppsala satte vi oss i en park och hade det hur trevligt och roligt som helst. Till en början var det bara vi brudar men efter ett tag mötte vi upp heeela ligan:D Det går verkligen inte att undkomma att denna dag skulle bli grym! Dom som inte pallar åker hem och sover! :) Idas super gulliga mamma kom och hämtade oss på eftermiddagen och körde oss till kungsängen. Vi pendlade mellan att vara hemma hos loppan och chompa på kvällen, som tur är bor dom grannar:D Jag är så glad över att jag valde att åka till uppsala istället för att stanna i sthlm. Jag har fått ett och annat skrattanfall under helgen men det är för taskigt att skriva i bloggen åt vem jag har skrattat!!:)
Innan hemgång ringde min syster och frågade om hon och några vänner kunde komma och självklart fick dom det så jag fick umgås lite med släkten (inte för att man kanske gör det på valborg men wtf?!)

Runt ett tror jag att jag däckade med cidern i handen ooupsi:)

En bild som togs på mig påväg till uppsala, inte ens då ser jag nykter ut och nej jag dricker inte mer!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?