18 November
Vardagsliv

Hej allihopa!:)

Idag är det full ståhej på jobbet (vi har nämligen 25% rabatt på hela sortimentet på alla ordinarie priser) så det är tur att jag fått ordentligt med sömn inatt . Jag fick sällskap av min undrbara lillasyster Felicia som ville ligga nära mig hela natten, alltid lika mysigt:) Idag har jag turen att få sluta tidigt. Jag skulle egentligen jobba till stängning idag igen för att jag hade bytt med min moster, snäll som jag är:) men eftersom att hon är sjuk idag tar jag min ordinarie tid vilket är 8-16 :) Jenny kommer in och stänger åt henne ist!

Ikväll blir det inget festande för min del för i morgon blir det jobb och då kommer det garanterat att bli fullt ös i butiken:) Eventuellt ska jag gå på bio ikväll och se Twilight men jag får se!
I morgon däremot blir det nog att gå på flaskan. Jag har inget planerat ännu men det har dykt upp en del intressanta saker. Vi får se:D


18 augusti 2011





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?