Ett klagande inlägg!
Vardagsliv

Hej igen!

Jag kan börja med att kasta skit på SL. Herregud vilket j*vla system! Jag blir riktigt irriterad, jag menar vi betalar 100 kr mer i månaden och ingenting blir bättre i kollektiv trafiken. Inte för att jag har något emot att betala den där hundringen extra för hur mycket skulle det inte kosta att åka bil varje dag men om dom tar extra betalt borde vi resenärer få något i gentjänst? Håller ni inte med?
I morse när jag var påväg till jobbet var jag som många andra väldigt trött och tycker att det är helt perfekt att det går extra tåg till tumba och upplandsväsby på morgnarna så att många fler kan få sittplatser. Men inte idag inte, alla extra tåg var nämligen inställda och inte nog med det så var ordinarie tågen korta och dessutom gamla. Det var liksom proppfullt på perongen och på tåget stod vi som packade sillar..plus att det var stopp signal överallt. Och när vi närmar oss min station (karlberg) så inträffar ett sjukfall längst bak på tåget. Åå vad glad jag var i morse!


Underbart med häststinkande ruttna tåg!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?