Flytta hemifrån
Vardagsliv

Jag har funderat på det där nu och jag känner mig redo! Jag vill ha något eget eller i alla fall börja någonstans som kan leda till något eget. Jag fyller snart 20 år och jag känner att det är dags nu:)
Min kära arbetskollega Robin ska hyra ut sin lägenhet i viksjö och jag funderar på att slå till. Den ligger precis vid viksjö centrum och är en stor etta med balkong:D vore super skönt att komma i från allt ett tag och fokusera på annat. Det enda som kan vara ett problem är hur jag ska göra med Måns på dagarna:/ men det löser väl sig det med. Om jag flyttar själv eller tillsammans med någon återstår att se:)



 Malin

Det finns en dagmatte i Viksjö som bor precis vid viksjöcentrum. Eller hon var dagmatte för ett år sen så hon bör fortfarande vara de vad jag vet :)



URL:


 Sandra

Åå tack så mycket! Vet du vem hon är?:)



URL: http://ssandralundqvist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?