Jag vill åka hem!
Vardagsliv

Jag känner definitivt att jag har jobbat klart för idag. En timme kvar och jag håller på att hungra ihjäl! Undra vad det blir för middag idag Daniel :) Denna vecka kommer att bli en lång arbetsvecka för på lördag jobbar jag också och veckan efter denna likaså :( Men det är pengar och jag ser alltid positivt på det! Detta innebär också att jag ska försöka ta det lugnt (så gott det går) med festandet, eller jag ska iaf inte gå ut på fredagar! Jag börjar bli för gammal för att orka festa två dagar i rad..hehe!
Nåväl denna helg var för mig väldigt rolig! Eller egentligen var det bara fredagen som var rolig men hela helgen i sig har varit skön:) I fredags efter jobbet åkte jag och Daniel hem till hans mamma där vi åt en god middag och drack vin. Efter några timmar fick vi herrbesök och en förfest vari full gång;) Runt halv 12 tiden tog vi en taxi till kära Riddar Jakob och där stannade vi hela kvällen. Daniel gick hem en timme innan mig och efter mycket om och men stannade jag kvar med Isabell och dansade som aldrig förr, vi hade skit kul!
 Och att det var maskerad där missade jag totalt! Tror inte att jag la märke till en enda utklädd människa trots att jag har sett på bilder efter att en person till och med var utklädd till häst (?).


Christoffer Göthe, Isabell Sjöö & Sandra Lundqvist





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?