Måndag 21/11
Vardagsliv

God morgon alla tröttmössor:)

Idag är det måndag och det innebär ny vecka och nya tag! Just nu är jag förvånandsvärt pigg men ni skulle ha sett mig i morse..som tur är börjar jag sent idag så jag kunde gå upp vid 8:)
Helgen har varit en bra helg! I fredags blev det som sagt kina mat och vin hos mig och i lördags var det jobb som gällde innan jag gick på flaskan. Vi började kvällen hemma hos Daniel och avslutade inne i stan:D först var vi på DAAM och där var det riktigt roligt. Markus, Robin, Oliver och Oscar hade ordnat ett avskeds event för att dom ska lämna kalla Sverige och resa till Thailand. I stort sätt alla man kände från Kungsängen var där och mycket annat folk. Efter några timmar gick vi vidare till entourage och sen var planerna att gå till lobby men vakterna ville inte som vi ville:S det hade tydligen varit bråk där innan..hemma vid 5 och slocknade direkt.
Igår tillbringades större delen av dagen i sängen och någon timme i badkaret. Det är så skönt att bada när man är sliten för då mår man mycket bättre! Självklart spelade vi Bingolotto också och även denna gång utan vinst:/
Just nu sitter jag på tåget påväg till jobbet, det är tydligen något fel på vägbanan så mitt tidigare tåg var inställt..






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?